Sunday, 13 May 2018

KENAPA SHAKLEE

Assalamualaikum pembaca blog. Macam mana dengan hari anda harini? Semoga baik-baik saja dan sentiasa dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat. Harini saya nak kongsikan tentang Shaklee, mengapa saya masih bersama shaklee? jom baca testimoni saya.

Pada mulanya saya mengambil shaklee sebab suka-suka, sebab saya dengar ayat vitamin, Saya ni obses dengan word yang bernama vitamin. Sebab dari kecil dulu minda saya dah ditanamkan tentang kebaikan vitamin itu sendiri. Sewaktu kecil bapak saya dah mula belikan saya vitamin yang ada gambar orang gendong ikan kat belakang tu. Apatah nama dia saya lupa.

Berjinak-jinak dengan shaklee melaui kawan saya. Mula-mula ambil sebab fikir nak support kawan. Tapi bila dah ambil rasa jatuh cinta plak dengan shaklee, lepas tu tak pandang vitamin lain. Maaf bukan sombong, saya ni jenis berkira kalo nak belanja. hahaha

Sebab Kenapa Masih Mengambil Shaklee:

Di sebabkan meraka mempunyai kajian la saya masih mengambil shaklee.

Cuba bayangkan dengan zaman sekarang ni, yang waktu makan pun tak menentu, diet makan juga tidak seimbang. Adakah kita tak perlu mengambil makanan tambahan?

Jika kita adalah seorang yang sibuk, pengambilan makanan tambahan sangat la di galakkan dan pastikan makanan tambahan yang kita ambil tu Selamat untuk dimakan, sebab ia akan akan masuk di dalam tubuh badan kita.







Google+ Badge

Contact us

Name

Email *

Message *