Saturday 6 December 2014

Blog Saya Berwajah Baru

Wah bestnya!! Gusmiy sila semangat !! blog saya dah berwajah baru..giler tak happy duppy. Ini semua ajaran sifu2 Shaklee suruh edit blog. So aura dia lain skit (rasa mcam lebih semangat) Terima kasih adek Mastura sebab dah tolong kita. Dengan adanya blog baru nie. Semangat tu makin berkobar2 jer.. harap boleh istiqomah nk update blog saya nie..

Kepada sesiapa yang nak ada blog dan teringin ingin memekup blog anda. Saya cadangkan korang ke adek mastura. ini link dia ----> MASTURA

Sebab saya rasa puas hati dengan hasil blog dia..Thank you So much to her !! korang kalo berminat boleh masuk blog dia dan pm yer...kalo tak tau nak cari moh le pm saya. Nanti saya kasi eh.

Menulis dalam blog nie adalah sebahagian dari hobi saya..jari2 saya suke menaip. Macam yang bagi tahu sebelum nie, saya memang dah ada blog sendiri tapi disebabkan dah lama tidak update, password and email pun dah lupa. 

Mempunyai blog adalah sesuatu kepuasan kepda individu mcm saya yang suka menulis dan membaca (sila jangan muntah). Berbeza nya menulis di dalam blog dan di dalam buku. Buku lebih kepada personal dan rahsia diri sendiri tetapi kalau blog kita boleh berkongsi-kongsi info, yang lebih bermanfaat dan positif itu lebih bagus!! hehehe

oke..sekian terima kasih dari saya.






No comments:

Post a Comment

Contact us

Name

Email *

Message *