Thursday 11 December 2014

Vitamin E

Hye people!! salam satu Malysia..

Oke..sebenarnya baru berkesempatan ni uk update blog pasal Vitamin E Shaklee yang sedang Promo. Bagus la Shaklee nie dalam sebulan nie dia kasi 2 jenis produk untuk promo. Vitamin C dan Vitamin E dari Shaklee...woww!! next year boleh la kita bercantik kan? maklum la sekarang nie Shaklee kasi 2 promotion untuk kecantikan. 

Tanpa mebebel panjang meh saya tunjukkan kebaikan dari Vitamin E itu sendiri. Vitamin E nie boleh terdapat dalam makanan jenis buah-buahan, telur, daging sayur-sayuran dan lain-lain lagi. Selain itu Vitamin E juga terdapat dalam bentuk kapsul atau kata nama lainnya supplemen,

Vitamin E ini bersifat larut dalam lemak yang sangat penting untuk badan kita dan ia mempunyai anti-oksida untuk melindungi sel daripada rosak kesan daripada radikal bebas yang boleh mnyebabkan penyakit kanser.

Vitamin E sangat baik untuk kulit kita yang dapat mnjaga kelembapan pada kulit dan ia juga membantu dalam melambatkan proses penuaan pada kulit kita.

Ia bukan sahaja baik untuk kecantikan kulit tapi juga memberi kebaikan untuk kesihatan dalaman seperti melindungi jantung, katarak dan strok.

Vitamin E bukan sahaja boleh diambil oleh wanita tetapi lelaki juga bole mngambilnya malah di galakkan. Kerana Vitamin E dapat dapat memberikan kekuatan dan kesuburan, sebabnya vitamin E juga dipanggil sebagai vitamin cinta..hikhikhik. Bukan itu sahaja menurut kajian vitamin E dapat meningkatkan kesihatan dan kualiti yang baik untk sperma.







No comments:

Post a Comment

Contact us

Name

Email *

Message *