Wednesday, 12 November 2014

Keistimewaan SHAKLEE

Assalamualaikum reader..harini hujan sangat lebat. Nasib baik balik keje tadi tak kne ujan. hehe..ehhhh..ai nak bercerita dgn uols la pasal keistimewaan shaklee. Cerita sebelum nie tak abis lagi..so sya nk smbung harini jugak. ;P

Mesti korang pernah tertanya-tanya kan? apa jer keistimewaan shaklee..awat la buka2 facebook jer shaklee..asal online jer jumpa shaklee. Korang jangan stress2..meraka2 nak kongsikan kebaikan shaklee itu sendiri. Mereka nk korang tahu pentingnya makanan taambahan untuk generasi kita sekarang ini. Mereka ingin membantu korang untuk rasa apa yang mereka rasa dari kebaikan menjaga kesihatan. 

Zaman sekarang ni kan dah terlalu banyak pilihan makanan. Sampaikan terdapat individu yg sangat cerewet soal makan dan ada yang terlalu memilih , sedar tak sedar seharusnya makanan yang diambil harus diambil dalam kuatiti yang sedikit atau sederhana jika berlebihan ia akan menjejaskan kesihatan kita. Nah..sebab tu la supplemen sangat diperlukan untk generasi kita sekarang ini. Dan saya sangat2 mencadangkan Shaklee kerana ia boleh dipercayai. =)

TERDAPAT 3 KEISTIMEWAAN SHAKLEE: 

  1. Sentiasa Selamat - Lebih daripada 80,000 ujian kualiti dijalankan setahun dan lebih dari 350 ujian bagi saringan bahan berbahaya dibuat bagi setiap bahan baru.
  2. Sentiasa Berkesan - Ia terdiri daripada bahan semula jadi dan lebih dari 65 saintis untuk menjalankan kajian.
  3. Sentiasa Mesra Alam - Shaklee selamat untuk anda, rumah anda dan bumi. dan Shaklee adalah syararikat pertama yang memperolehi pensijilan Climate Neutral.




Google+ Badge

Contact us

Name

Email *

Message *