Sunday 9 November 2014

Menuntut Ilmu

Assalamualaikum reader !! Hari nie rasa sedikit letih tp tak bermakna saya nk postpone untk create blog oke..ini 1st update dalam blog saya..sebenarnya dah pernah ada blog sebelum nie. Tetapi disebabkan waktu tu time study dan dah terlalu lama smpai terlupa segala. Hehe.

Bermulanya kelas.. yeah!!

Oke, tanpa berlengah..saya nak citer..semalam 9hb november 2014. Saya dan kawan2 saya mengahadiri program Bengkel Nutrisi Shaklee di The Pinnacle kat sunway. Wow !! Ohsem sangat kot. Bukan setakat ilmu baru..kawan baru pun dapat !!

Me and Them

Alhamdulillah program pun berjalan dengan lancar dan jayanya. Waktu pagi kami di hidangkan dengan mnuman ESP dan Performance drink. Walaupum hanya ESP dan Performance drink sgt ckup untuk mngantikan makan berat yang selalu saya ambil waktu sarapan.
Waktu lunch plak..makan nasi arab uolss..! *tanjat gurgirl. 1st time rasanya..attend bengkel..dia sediakan makanan arab untuk lunch. Hehehe
Bengkel kami selesai dlm jam 4.00pm. Lepas tu kami diberikan sijil penghargaan.
Setakat nie dulu cerita yang saya bole kongsi..saya kene pergi dlu. Nanti kita sambung balik oke.

My Sijil

No comments:

Post a Comment

Contact us

Name

Email *

Message *